Pääotsikon kuva

Pääotsikon kuva
Mun INSTAGRAM sannialeksandradesign, sieltä näet kuvia, joita lisään lähes päivittäin!! Syksy tuo tullessaan uusia tuulia... kenties myös uuden ammatin... innostuksella odotan ja unelmoin tietenkin ; )

lauantai 14. helmikuuta 2015

Ystävänpäivä tervehdykset

Rakas ystäväni toi minulle ystävänpäivä lahjaksi 
ihastuttavan makuisia mantelisuklaakarkkeja, 
kun käytiin kahvittelemassa ja juttelemassa kuulumisia. 
Tosin minä taidan olla se, joka puhuu pälpättää koko ajan 
ja ystävni kuuntelee sanoen samalla mielipiteitään asioista. 
Hän on varmaan yli 20 vuoden ystävyytemme aikana tottunut siihen, 
että olen sellainen papupata, jota hän jaksaa aina neuvoa, 
jos minulla on joku pulma tai asia, 
johon tarvitsen mielipidettä. 
Kiitos, että olet ystäväni <3

Hyvää Ystävänpäivää… Happy Valentine´s Day

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti