Pääotsikon kuva

Pääotsikon kuva
Mun INSTAGRAM sannialeksandradesign, sieltä näet kuvia, joita lisään lähes päivittäin!! Syksy tuo tullessaan uusia tuulia... kenties myös uuden ammatin... innostuksella odotan ja unelmoin tietenkin ; )

sunnuntai 4. joulukuuta 2016

DIY 2. Adventtisunnuntain kynttilät...







Olin katsellut Pinterestistä mieluisia asetelmia adventtikynttilöille. 
Olin ajatellut pieniä pulloja, 
mutta olin onnistunut kätkemään ne johonkin hyvään paikkaan. 
Sitten muistin nuo jalalliset kynttiläpikarit. 
Ostin ne jostain sisustusliikkeestä jossain välissä, 
mutta ne on ollut säilössä, 
kun pelkäsin, että lapset kaataa ne. 
Sitten hoksasin, että kun istutan ne, niin ne eivät kaadu. 
Olin tehnyt keramiikkakurssilla 
pitsillä koristeltuja pieniä kukkia ja sydämiä, 
jotka olin suunnitellut laittaa kuuseen. 
Niistä tuli kuitenkin kivat laput adventtien numeroille. 
Numerot ovat tarroja. 
Hain pihalta sammalta, 
jonka olin jo syksyllä kaivanut valmiiksi pihan perältä. 
Ne olivat jäätyneet kiinni maahan.  
Onnistuin irrottamaan ne lapiolla 
ja kaasin kuumaa vettä päälle, 
jotta multa sulaisi sen verran, 
että saisin ne aseteltua kippaan. 
Koristelin asetelman sammaleen lisäksi
tuijan oksilla, callunan kukilla ja kastajanjoilla.

I made advent decorations from candles, 
moss (bryophyte),candle chalices, 
ceramic flowers and hearts with numbers,
and decorated it with branches of white cedars,
flowers of callunas and chestnuts of tree. 

Hyvää 2 Adventtia

Sanni Aleksandra


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti