Pääotsikon kuva

Pääotsikon kuva
Mun INSTAGRAM sannialeksandradesign, sieltä näet kuvia, joita lisään lähes päivittäin!! Syksy tuo tullessaan uusia tuulia... kenties myös uuden ammatin... innostuksella odotan ja unelmoin tietenkin ; )

sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Muistitko siirtää kelloja...

Minä en olisi muistanut, 
mutta onneksi on älykännykkä, joka muisti vaihtaa ajan… 
Saiskohan siihen ohjelmoitua jotain muutakin älykästä, 
kuten lisää aikaa ja muistia ; D
Minun puolestani voitaisiin kuitenkin luopua koko ajansiirrosta. 
Mulla menee rytmit hetkeksi sekaisin, 
mut toisilla ei vaikuta mitenkään. 


Oli ihanaa viettää taas laatuaikaa rakkaitten ystävieni kanssa. 
Käytiin syömässä ja kahvittelemassa eilen illalla. 
Kahvikissana sain tietysti lahjaksi 
vasta paahdettua maustettua Tiramisukahvia. 
Heti aamutuimaan piti tietysti maistella tätä kahvia. 
Löysin tässä joku päivä tuollaisen 
ajatusta herättävällä tekstillä olevan kyltin. 
Taas on sen verran kiirettä riittänyt 
(heittelin eilenkin pari mottia puita kellariin kilpaa ajan kanssa, 
ettei likkojen tarvis varrota mua kovin kauan), 
että hyvää tekee välillä pysähtyä miettimään, 
kuten tekstissä sanotaan 
”Find the wonderful in today”…


Pomolta sain näin ihanan kukkakimpun synttäripäivänäni kera onnitteluiden työkavereilta!!

Löytäkää tekin jotain ihanaa tästä päivästä : )
Sanni Aleksandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti