Pääotsikon kuva

Pääotsikon kuva
Mun INSTAGRAM sannialeksandradesign, sieltä näet kuvia, joita lisään lähes päivittäin!! Syksy tuo tullessaan uusia tuulia... kenties myös uuden ammatin... innostuksella odotan ja unelmoin tietenkin ; )

perjantai 13. toukokuuta 2016

Outlander...




Tällä hetkellä minusta tuntuu, että olisin oman elämän Outlander. 
Sillä niin outoja käänteitä sattuu taas. 
En tiedä oletteko katsoneet Ykkösellä pyörinyttä sarja. 
Siinä Claire niminen nainen menee Skotlannin nummilla ison kiven eteen 
ja kivi imaisee hänet noin 200 vuotta aiempaan aikaan,
 jossa hän on Sassenach eli vieras, 
joka ei ymmärrä muukalaisten outoja 
ja takapajuisia ajatuksia ja tekoja. 
Minä olen tällä hetkellä sassenach, 
joka ei ymmärrä ympärillä olevien takapajuisia 
ja suorastaan tyhmiä tekoja, 
joiden vuoksi olen aivan ämmyrkäinen 
ihmisten tyhmyydestä ja ilkeydestä. 
Sanoin taannoin, että jos 
”jollain onni on niin onnen kätkeköön”. 
No olen tämänkin asian suhteen 
hehkuttanut vissiin onneani niin, 
että enkelitkin tulivat kateellisiksi. 
Ja nyt tämäkin onni on hävinnyt kuin tuhka tuuleen. 
Koska minussa on pientä ”näkijän” vikaa 
niin aavistin tämän jo jonkin aikaa sitten, 
mutta onneksi en osaa ennustaa, 
sillä muuten olisin järkyttynyt näkemästäni. 
Tässä vaiheessa en vielä voi avata asiaa enempää, 
mutta minun oli ihan pakko ”huutaa ääneen”, 
nämä vääryydet ainakin minulle ymmärrettävässä muodossa.

Ihan kuin olisin joka yhteisön sivustakatsoja, 
liian erilainen tai väärän ikäinen, 
jotta pääsisi mukaan todella.  
Olen kyllä yrittänyt huhuilla sieltä laidalta, 
että olen ihan kiva tyyppi, johon kannattaa tutustua, 
mutta en saa vastakaikua. 

Tapaan kyllä jatkuvasti ihania täysin minulle outoja ihmisiä, 
joiden ystävällisyys lämmittää sydäntä. 
Tässä yksi päivä minulla ei ollut tarvittavaa parkkirahaa 
vain pikkukillinkejä ja kysyin yhdeltä naiselta, 
että olisiko hänellä vaihtaa rahaa isommaksi. 
Ja hän vaihtoi ja antoi vielä ylimääräistä, 
kun killinkini ei tehnyt niin paljon. 
Minulla oli kyllä seteleitä, 
mutta ne eivät siinä tilanteessa auttaneet. 
Tällaiset kohtaamiset auttavat uskomaan 
ihmismielen hyvyyteen, 
vaikka ympärillä meinaa 
”tornit sortua” 
ihmisten ilkeämielisyyden vuoksi.
Ja on yhteisöissä, 
joissa toimin todella monia ihania tuttujakin ihmisiä, 
mutta yksikin mätä omena pilaa korillisen
 ja muutama koko sadon...

Onneksi lähelläni on ihania ystäviä ja läheisiä, 
sillä muuten olisin ihan romuna <3 <3 <3

Mieli on ollut niin maassa, 
etten ole jaksanut edes tätä blogiani päivittää 
saatikka sisustaa kotiani ja luoda kauniita asetelmia. 
Luovuuteni ei nyt kuki yhtään. 
Sen takia hain piristykseksi 
orvokeita, pelargoneja sekä murattia kaupasta. 
Ja rakensin jämämateriaalista istutuspöydän pihalle. 
Se ei ole kovin kaunis eikä kuvauksellinen,
mutta ajaa asiansa 
ja sen ääressä on kiva puuhailla kukkasten kanssa
Siihen tulee vielä verho eteen, 
joka peittää tulevien hyllyjen tavarat. 
Olen myös alkanut tekemään kesäkeittiötä trukkilavoista 
ja muusta ilmaiseksi saadusta puutavarasta. 
Ainoastaan maalit haen kaupasta.

I´m not going to write this in english, 
but believe you don´t miss anything. 
I´m in bad mood, 
because there are some difficulties 
in my life at this moment. 
I have hard to think it in English. 
But look at my photos of 
my new gardening table and beautiful flowers. 
I have used pallets and old door on it. 
I have started also to make summer kitchen of pallets. 
You can see it later on this summer,  
I hope. 
And it might be so, 
that I don´t write very often here either. 
Maybe put some pictures from garden. 
It is good therapy to me.
…Unelmoin paremmasta maailmasta,
 jossa ihmiset huomioisivat enemmän toisiaan
 ja kohtelisivat kunnioittavasti  
…I dream about better world, 
where people are kind 
and treat each other nicely …


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti