Pääotsikon kuva

Pääotsikon kuva
Mun INSTAGRAM sannialeksandradesign, sieltä näet kuvia, joita lisään lähes päivittäin!! Syksy tuo tullessaan uusia tuulia... kenties myös uuden ammatin... innostuksella odotan ja unelmoin tietenkin ; )

sunnuntai 29. marraskuuta 2015

Enkeleitä, onko heitä...


… minä uskon, että enkeleitä on olemassa. 
Olen pari kertaa välttynyt suoranaiselta vaaralta 
ja pelastunut suojelusenkelini avulla. 
En tosin näe niitä kuten Lorna Byrne, 
joka vieraili täällä Suomessa. 
Mutta onko sillä väliä näkeekö joku niitä vai ei. 
Kuka uskoo mihinkin… 




Olimme Lapissa joitain vuosia sitten 
moottorikelkka-ajelulla 
ja mies ajoi harhaan 20 kilsaa 
(kun ei uskonut vaimoaan, että harhaan oli ajettu), 
tuli pimeää eikä moottorikelkassa ollut valoja 
(olimme vuokranneet kelkan tietämättä ettei valot toimi), 
ajoimme ns. sokkona pimeän metsän läpi 
enkä tänä päivänä tiedä miten selvisimme sieltä. 
Paitsi minä rukoilin Jumalaa pelastamaan meidät, 
poikamme oli 1 ½ vuotias 
ja minä puristin häntä sylissäni 
kuin henkeni edestä, 
hänen itkiessään kauhuissaan kovassa vauhdissa pimeässä. 
Kysyin mieheltäni jälkeen päin, 
että miten hän osasi ajaa pois sieltä eikä hän tiennyt sitä, 
oli vaan ajanut eteenpäin mutkaisella metsätiellä.
Mutta minä tiedän, että 
suojelusenkeli 
johdatti meidät pois sieltä 
Sallan tuntemattomasta metsästä.




Olen vuosien varrella kerännyt melkoisen määrän enkeleitä. 
En tosin laita niitä kaikkia esille yhtä aikaa 
vaan valitsen mieleiseni joulun alla. 
Lapsia varten laitan tonttuja, 
mutta itse pidän enemmän enkeleistä. 
Ja makuuhuoneeseen ne tuovat rauhallista tunnelmaa.

Lorna Byrne on on 
kansainvälisesti tunnettu irlantilainen kirjailija,
 joka on lapsesta asti nähnyt enkeleitä 
ja keskustellut heidän kanssaan. 
Lornan elämänkerta 
"Enkeleitä Hiuksissani" (Angels in My Hair) 
on kansainvälinen myyntimenestys, 
joka on käännetty 20 kielelle
 ja sitä on myyty 47 maassa. 
Lornan toinen kirja
 " Portaat taivaaseen"
 (Stairways to Heaven)
 syventää entisestään Lornan välittämää enkelitietoa.

Jos haluatte tietää enemmän 
enkeleiden näkijästä 
niin tutustukaa 
vaikka Lornan kirjoihin.

Hyvää ensimmäistä adventtia
Sanni Aleksandra






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti