Pääotsikon kuva

Pääotsikon kuva
Mun INSTAGRAM sannialeksandradesign, sieltä näet kuvia, joita lisään lähes päivittäin!! Syksy tuo tullessaan uusia tuulia... kenties myös uuden ammatin... innostuksella odotan ja unelmoin tietenkin ; )

lauantai 9. kesäkuuta 2018

Pikkuvitriini kotiutui eilen makkariin


Olen myynyt tosi paljon tavaraa Tori.fissä.
Mm. Iskun Monaco-sarjan ison vaatekaapin, 
lasitvitriin ja senkin.
Jäi minulle vielä yksi senkki ja lasivitriini,
 joka on olohuoneessa.


Tuosta makkarin kulmasta myin eilen 
Ikean Ektorpin nojatuolin ja rahi.
Meni kyllä ihan sikahalvalla..
Rahin hinnalla ostaja sai nojatuolin ja rahin.
Mut olen ihan tyytyväinen kauppaan.
Olin jo kyllästynyt tuohon nojatuoliin.
Mulla onkin haaveissa ihan toisenlainen nojatuoli.
Esittelen sen, jos ja kun saan hankittua sen.


Huonekaluista saadut rahat käytän
minun ja rakkaan tyttäreni kesälomareissuun.
Siitäkin kerron sitten myöhemmin.
Vinkiksi vaan et emme lähde merta edemmäksi kalaan,
vaan meille hyvin rakkaaksi tulleeseen paikkaan
täällä kotosuomessa...
Ystäväni tietävätkin minne suuntaamme ; D


Vitriini matkasi HUOM!! turvavöissä Luvialta Poriin.
Onneksi mun pikkuautoni on SUPERISO tila-auto...
Hain myös eilen Veneskoskelta 40 metriä harmaantunutta lautaa
tällä tilaihmeellä.
Mulla on taas pari projektia tulossa, 
joihin käytän tuota lautaa...

Pienestä saa ihminen ilonsa... ; D

Hyvää kesän alkua ja älkää ihmetelkö jos tulee
taukoa blokkaamisessa...

Sanni Aleksandra


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti