Pääotsikon kuva

Pääotsikon kuva
Mun INSTAGRAM sannialeksandradesign, sieltä näet kuvia, joita lisään lähes päivittäin!! Syksy tuo tullessaan uusia tuulia... kenties myös uuden ammatin... innostuksella odotan ja unelmoin tietenkin ; )

sunnuntai 1. huhtikuuta 2018

DIY-tuunaus rikkimenneestä peilistä ja uusi työnurkkaus


Ostin joitain aikoja sitten peilin, mutta en avannut sitä,
kun tiesin muuton tulevan 
ja halusin sen vasta uuteen paikkaan.
Arvaatte varmaan kuinka pettynyt olin,
että sen peili oli rikki.
Toin sen niin varovasti kotiin,
etten minä sitä rikkonut...
Onneksi...
Harmitti ihan vietävästi,
mut sit löysin Pinterestistä tuunausohjeita.


Laitoin sen taustalevyyn kahta erilaista tapettia 
ja tarrallista pitsinauhaa väliin.
Tykkään siitä tosi paljon...
En tiedä maltanko kiinnittää siihen inspiraatiokuvia,
kuten olin ajatellut vielä tuunauksen tekovaiheessa ; )
Ja pöydän alla pilkistää lisää tuunattavia juttuja...
sen verran koukuttaa Pinterest ;D
mm. maalattava matkalaukku, tuoliselkämyksestä 
tuleva hylly, sun muuta...
Niistä blokkaan myöhemmin.


Kuten varmaan huomaattekin,
mun työnurkkaus tuli tv-tason paikalle.
Tv meni eri seinälle eteisessä olleen lipaston päälle.
Saa olla siinä kunnes keksin jotain muuta.
Joku lukijoistani ehkä tunnistaa tän mun työpöydän??
Se oli edellisessä kodissa ruokapöytänä.
Mutta asunnon mukana tuli uusi ruokailuryhmä,
joten vein tuon kellariin odottamaan työhuonetta...


Hyvää ensimmäistä pääsiäispäivää Teille <3

Sanni Aleksandra








2 kommenttia:

  1. Harmi että peili oli rikkoutunut:( mutta voi miten tulikin hieno, loisto tuunaus😍👌 Hyvää pääsiäisen jatkoa ja alkanutta huhtikuuta🌷

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos <3
    Kiva, että tykkäsit. Tykkään väsäillä milloin mitäkin.
    Kiitos samoin ja hyvää huhtikuun alkua myös :)
    Ja tervetuloa uudelleen vierailulle!

    VastaaPoista