Pääotsikon kuva

Pääotsikon kuva
Mun INSTAGRAM sannialeksandradesign, sieltä näet kuvia, joita lisään lähes päivittäin!! Syksy tuo tullessaan uusia tuulia... kenties myös uuden ammatin... innostuksella odotan ja unelmoin tietenkin ; )

maanantai 5. maaliskuuta 2018

Kevättä rinnassa pakkasella...


Kevättalven auringon valolla on ihmeellinen voima...
Se piristää, antaa energiaa ja tuo valoa sydämeen asti <3
Kävin sunnuntaina ostamassa tulppaaneja.
Kävelylenkillä keräsin vielä 
koivunoksia ja pajunkissoja.
Laitoin ne maljakkoon olohuoneeseen piristämään.


Rupean jo pikkuhiljaa koristelemaan kotia
keväiseksi ja laitan myös pääsiäiskoristeita sinne tänne.


Huomaa, etten ole ammattikuvaaja,
kun minulla jää sähköjohtoja sun muuta 
ylimääräistä kuviin,
älkää antako sen häiritä itseänne.


Kukaan ei ole täydellinen
ja täydellisyyteen pyrkiminen kostautuu...
Sen olen huomannut, kun olen lukenut
blogia; Pastellia ja Pellavaa...
Sääliksi käy nuo pienet tytöt...
ja jossain määrin myös vanhemmat,
jotka eivät pysty nauttimaan
elämän suurimmasta lahjasta..
eli lapsistaan.
Kolme pientä suloista tyttöä on sijoitettu
sijaisperheeseen, jotta äiti ja isä voi toipua 
masennuksestaan...
En tajua, mutta ehkä minun ei tarvitsekaan...


Minä olen aina tehnyt ratkaisuni lasten parasta ajatellen.
Ja minua sattuu sydämeen ikävät ihmiset,
jotka omista itsekkäistä syistä tekevät
minulle kiusaa lasteni kustannuksella!!

"Mutta edestään sen löytää, minkä taakseen jättää"..

Ihania kevään ensi hetkiä sisällä ; )

Sanni Aleksandra






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti