Pääotsikon kuva

Pääotsikon kuva
Mun INSTAGRAM sannialeksandradesign, sieltä näet kuvia, joita lisään lähes päivittäin!! Syksy tuo tullessaan uusia tuulia... kenties myös uuden ammatin... innostuksella odotan ja unelmoin tietenkin ; )

lauantai 4. helmikuuta 2017

Älä lue, jos et halua kuulla avautumistani...

Katso vain tätä kuvaa sen sijaan...
Just look this photo...


"Ei kukaan opi tekemättä virheitä. 
Mitä parempi tyyppi on kyseessä, 
sitä enemmän hän tulee tekemään virheitä 
– sillä sitä enemmän hän kokeilee uusia asioita. 
En koskaan ylentäisi sellaista henkilöä korkeisiin tehtäviin, 
joka ei ole tehnyt virheitä, 
suuriakin sellaisia. 
Muussa tapauksessa hän suoriutuisi 
enintään keskinkertaisesti, 
ja mikä on vakavampaa, 
ei osaisi nähdä virheitä ajoissa 
eikä korjata niitä."
— Peter F. Drucker

Toivon mukaan tämä pätisi myös minuun,
sillä olen tehnyt monia virheitä elämässäni,
tai vääriä päätöksiä,
jotka ovat johtaneet virheisiin...

Anteeksi avautumiseni, 
mutta tätä blogia lukee pääasiassa ystäväni, 
joten voin hyvin kertoa tästä teille. 
Ja ne, jotka eksyvät tänne sattumalta, 
tai ette tunne minua, 
niin voitte hyvin skipata tämän bloggauksen. 
Ja ehkä minun ulkomaalaiset lukijani eivät käännä tätä. 

And if you translate this text, 
please, I´m sorry, 
but I had to write this to here now… 

Ja voitte uskoa, että päässäni muhii muutakin, 
tai oikeammin siellä suorastaan kihisee vähän samalla lailla 
kuin kalkkarokäärmeiden pesässä, 
jos sinne tökkää kepillä. 
Ja toivottavasti kukaan ei tökkää mua kepillä, 
sillä voin tehdä kuten kalkkarokäärme 
eli hyökätä päälle tai 
sitten delata lamaannuksesta. 
Sillä olen tällä hetkellä kriisissä, 
sanotaan se nyt ihan suoraan. 
Enkä tiedä tällä hetkellä 
mitä tekisin tai mitä tulen tekemään. 
Maailma pyörii ympärillä, 
mutta minä olen pysähtynyt 
”varikolle tai asemalle” 
ja juna kiitää eteenpäin ilman minua. 
Enkä suoraan sanoen tiedä 
milloin hyppään sen junan kyytiin 
vai menenkö jonkin toisen junan kyytiin… 
Ja paljastettakoon nyt kaikille,
jotka eivät jo tiedä, 
että täytän tänä vuonna 50 vuotta… 
en tiedä johtuuko kriisi siitä 
vai onko minulla alkamassa vaihdevuodet 
vai onko vain yksinkertaisesti tapahtunut 
liikaa negatiivisia asioita elämässäni 
tässä vuosien varrella, 
että minun piti pysähtyä 
miettimään elämääni 
tai oikeastaan minun kroppani pysäytti minut…
Olen menettänyt niin paljon tässä vuosien varrella
eikä elämäni ole todellakaan sellaista,
joksi sen halusin...
Minulle tärkeintä elämässä ovat nuo kolme lastani,
ja heidän takiaan haluaisin olla onnellinen elämästäni,
enkä ole sitä tällä hetkellä,
ulkoiset puitteet on kunnossa,
vaikka rahapula vaivaa välillä,
no sellaista on monen yksinhuoltajan arki,
(vaikka virallisesti olen yhteishuoltaja, 
hieno sana, mutta ei merkitse paljon)
Ja heidän takiaan pysähdyin, 
että voin järjestää elämäni sellaiseksi, 
että voin olla onnellinen,
mitä se sitten tarkoittaakaan,
en tiedä tällä hetkellä!!!

Ja kiitos rakkaat ystävät,
että olette olemassa <3
kyllä tämä tästä...

Sanni Aleksandra



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti